| Site Home |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (6) « First ... 4 5 [6] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Imke |
Posted: October 19, 2007 05:33 pm
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 3 Member No.: 145 Joined: October 19, 2007 |
Hoi allemaal!
Ik ben Imke, ik ben 15 jaar en probeer ook redelijk actief te zijn op het Annie forum Ik ben al van kleins af aan musical- en theater fan en heb al heel wat stukken gezien. Ik heb vandaag gereserveerd voor Ciske in september en ik zit op rij 1 Een paar favoriete musicalartiesten van mij zijn: Stanley Burleson, Pia Douwes, Marc-Peter van der Maas, René van Kooten en Brigitte Heitzer. Verder ben ik fan van het Noord Nederlands Toneel (NNT) Ik hoop dat het op dit forum net zo leuk wordt als op het Annie forum -------------------- ''Ik heb zoveel in mijn hart, maar ik kan er de woorden niet voor vinden.''
''Hoe kan je als mens leven in een wereld niet niet bestaat?'' [Mijn naam is Rachel Corrie, NNT] |
| JeroenG |
Posted: November 01, 2007 03:03 pm
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 5 Member No.: 157 Joined: October 27, 2007 |
Ik ben Jeroen, woon in Apeldoorn, 31 jaar, heb me destijds na veel aandringen als lid aangemeld op het Annie-forum, en ook nu heb ik weer even de kat uit de boom gekeken, maar heb me nu dan toch maar aangemeld.
Ik heb op zich niet echt iets in het bijzonder met Ciske, mijn belangrijkste binding is dat ik Eline, die ook in Annie speelde, ken. Daarnaast heb ik vrij veel met Kinderen Voor Kinderen en zowel Eline, Kaj als Sam zitten/zaten in het koor én spelen in Ciske. Ik werk ook als vrijwilliger voor het KvK Songfestival, en via die weg heb ik destijds Eline leren kennen. Wat is er verder interessant aan mezelf om te vertellen? Ik ben, naast mijn dagelijkse werk, actief als dirigent, muzikant in een band, componist en zoals gezegd dus bij het KvK Songfestival, meestal als jurylid. Ik ben wel van plan om naar Ciske toe te gaan, maar wanneer precies weet ik nog niet. In ieder geval wil ik proberen volgend jaar te gaan als Eline speelt, maar misschien wil ik Kaj ook nog een keer proberen te zien optreden. Afijn, dat was wel even genoeg voor nu. Oja, ik heb ook nog een site over KvK: www.kinderenvoorkinderen.net (p.s. een Avatar volgt binnenkort nog, maar die moet ik eerst nog even maken) |
| JudithB |
Posted: November 02, 2007 07:58 am
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 23 Member No.: 79 Joined: July 07, 2007 |
Hooiihoii!
Ik ben al wel een tijdje lid.. Sinds juli ofzo.. Maar ik had me nog niet voorgesteld! Dus dat doe ik nu maar ff!;) Ik ben Judith en ik ben 17 jaar en ik woon in Groningen. Ik heb 3 ouders zussen, en ben tante van 2 super lieve jongetjes! Ik zit in het 2e jaar van het MBO en doe daar de secretariële richting! Mijn hobby's zijn dansen, winkelen, kletsen, computer (hyven, msnen, site maken, forums) Ik maak ook een site van Harmina Dam die speelde in de musical "Annie" in 2005/2006. (www.freewebs.com/harminadam) Ik ga zelf ook naar de musical Ciske maar dat duurt nog heel erg lang, ik ga op dinsdag 16 september 2008 in Groningen in de Martiniplaza.. Want in maart was het heeel snel uitverkocht! Ik vind het wel jammer dat in het Noorden de groepjes nog niet bekend zijn.. Maar ja ik zie wel wie ik heb! Nou ik denk dat dit zo wel genoeg is over mij.. |
| mesch |
Posted: November 07, 2007 12:57 pm
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 1 Member No.: 163 Joined: November 07, 2007 |
Mijn naam is Marleen en ben 18 jaar oud. Vanaf de dag dat mijn ouders me meenamen naar aida ben ik helemaal gek van musicals. Heb al heel wat gezien, o.a annie en mamma mia. Nu ga ik in leeuwarden naar Ciske. Verder houd ik van fotograferen en schrijven en gewoon lekker lolmaken in de pauze op school.
|
| shartjuh |
Posted: November 18, 2007 11:17 am
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 52 Member No.: 9 Joined: March 12, 2007 |
Hey welkom hier..!!!!! |
| fatwajo |
Posted: January 13, 2008 04:41 pm
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 2 Member No.: 191 Joined: January 13, 2008 |
hoi ik ben Joke
ik ben 45 jaar ,alleenstaande ouder ,heb 2 zoons en woon in barendrecht. ben concierge op een basisschool en sta met schoolfeesten zelf op het podium met mijn zoons mijn jongste zoon falco van 12 speelt mee als JANTJE Hij heeft in november in het luxor rotterdam gespeeld en heeft nu net het world forumtheater in den haag achter de rug. Hij vindt het geweldig om er in mee te spelen in zo'n enorme productie en ik vind het als ouder geweldig om dit alles zo mee te maken ook wat er achter de schermen gebeurd en wat er allemaal bij kijken komt om het daadwerkelijk allemaal goed te laten verlopen ,het is toch een heel ander wereldje maar wel superleuk. ook mijn oudste zoon twan zit als hobby op theaterschool en heeft gezongen in regionale gelegenheid en probeert zo af en toe weer met een auditie mee te doen zo even alles op een rijtje wil je nog meer van me weten,vraag dan gerust groetjes joke |
| swarmi |
Posted: January 13, 2008 08:05 pm
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 225 Member No.: 35 Joined: May 27, 2007 |
Leuk! Welkom op het forum!
|
| jacky |
Posted: January 14, 2008 02:56 pm
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Moderators Posts: 155 Member No.: 3 Joined: March 11, 2007 |
welkom op dit forum !!
|
Pages: (6) « First ... 4 5 [6] |
![]() ![]() ![]() |