| Site Home |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (6) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Chrisadm |
Posted: March 11, 2007 05:28 pm
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 33 Member No.: 1 Joined: March 10, 2007 |
Ben je nieuw hier? Stel jezelf even voor aan alle anderen. Wat je doet en wat je hobby's zijn bijvoorbeeld of waarom je op dit forum komt.
Laat ik met mijzelf beginnen: Ik ben Christian Mous ben 33 jaar en woon samen met mijn vriendin Mariska in Roosendaal. Ik werk als groepsleider in de kinderopvang met kinderen tussen de 4 en 13 jaar. Daarnaast ben ik een fanatieke sporter en geef ik op 2 verenigingen trainingen aan kinderen en jeugd. Waarom ik dit forum heb gemaakt? Lees even mijn welkomstberichtje en je ziet waarom. Nog meer vragen? Stel ze me en je krijgt antwoord. -------------------- "Ik voel me zo verdomd alleen!"
|
| Martijn |
Posted: March 11, 2007 06:54 pm
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Moderators Posts: 80 Member No.: 4 Joined: March 11, 2007 |
Ik ben Martijn, 21 jaar en kom uit Alkmaar.
Verder bezoek ik veel wedstrijden van AZ. Verder ga ik ook wel regelmatig naar musicals toe. Verder weet ik het zo snel even niet meer. |
| jacky |
Posted: March 11, 2007 07:00 pm
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Moderators Posts: 155 Member No.: 3 Joined: March 11, 2007 |
Ik ben Jacky , ben 30 jaar oud, woon in westervoort samen met mijn vriend roberto.
Ik werk in de kinderopvang met kinderen van 4 tot 12 jaar oud!!! Ik maak graag weblogs. Mijn overige hobbie's zijn kaarten maken , mijn honden en musicals |
| Mariska |
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 1 Member No.: 2 Joined: March 11, 2007 |
Hallo,
Ik ben Mariska Bierbooms en ben 29 lentes jong. Ik woon samen met mijn vriend Christian in Roosendaal-city. Ik werk op Lambertijnenhof dit is een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. In mijn vrije tijd ga ik graag shoppen, sporten en ben ik regelmatig te vinden op msn. Ik heb een goede band met mijn pa en ma en mijn broer. Sinds kort heb ik een hele lieve vriend(en)innen kring gevonden via de musical Annie! We wonen ver van elkaar, maar proberen elkaar toch zo vaak mogelijk op te zoeken. De afstand is namelijk klein als de vriendschap groot is !!!! |
| Marlijn |
Posted: March 12, 2007 06:50 pm
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 152 Member No.: 10 Joined: March 12, 2007 |
Hallo,
Ik ben Marlijn, ik ben 14 jaar oud. Ik zit in klas 2 Havo/Vwo en woon in Overijssel. Ik speel nu voor het 5e jaar dwarsfluit. Ook zit ik op een jeugdtheaterschool in Enschede, daar krijg ik lessen in zang, dans en drama. Daar doen we elk jaar een musical en we treden regelmatig op tijdens straattheaters. Mijn hobby's zijn: dansen, zingen, acteren, dwarsfluiten en met vrienden leuke dingen doen! Ook vind ik het erg leuk om thuis te sporten (dansen, tenissen, voetballen, basketballen, enz.) Als jullie nog vragen hebben kun je ze natuurlijk altijd stellen! |
| samantha |
Posted: March 13, 2007 03:30 pm
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 16 Member No.: 12 Joined: March 12, 2007 |
ik zal me ook maar even voorstellen (ookal kennen de meeste mij wel
ik ben samantha 17 jaar, woon in Overijsel. Houd van zingen en acteren. Speel toneel en zit in arnhem bij een musicalgroep. Oh ja en verder ben ik regelmatig in het theater te vinden |
| Marjon |
Posted: March 18, 2007 11:24 am
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 45 Member No.: 23 Joined: March 18, 2007 |
Marjon, 20 jaar, woon in Breda & Neer.
Heb het vooral altijd erg druk met heel veel. Ik maak websites voor mensen en organisaties, ga graag naar het theater Ik zit op school, 1e jaar kunstacademie akv. st. joost in Breda en ga na dit jaar Interactie Ontwerp kiezen. Hm dat was het. |
| Saskia |
Posted: April 11, 2007 02:29 pm
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 7 Member No.: 28 Joined: April 11, 2007 |
Nou de meeste zullen me wel kennen van het Annie forum, maar voor de weinige die het nog niet weten:
Mijn naam is Saskia, ik kom uit Venlo ( dat is in Limburg), Ik ben nu 16 jaar oud, zit in 5 Havo, dus online zijn zal de komende tijd misschien niet zo vaak voorkomen... Al is de drukste periode al bijna voorbij... Nouja ik lees graag, schrijf graag, dicht graag en kijk natuurlijk graag naar musicals |
| jane |
Posted: April 15, 2007 08:50 am
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 6 Member No.: 31 Joined: April 14, 2007 |
hallo,
ik ben jane (41),ik ben engels en ben getrouwd met rob en nederlander,ik heb 2 super lief kinderen hannah 12 en jesse 14 vroeger werkt ik met kinderen en ook met kinderen met cerebral palsy als fysio. naar de zomaar vacancie als hannah begind met middelbaar school ga ik voor casting beureaus werken als chaperone. ik was ook chaperone 1 jaar bij continental kids ,bij 1 week oefen kamp,en jaar tournee (hannah zang met de continental kids 2 jaar)zij zit ook in roden girl choristers ,en in kuifje ,en volgende jaar mag zij zingen tijdens para olympics met musical some sunny night ,zij zang in premier vorige jaar in brussel,zij heeft ook met broer jesse kids for trees song festival net gewonen en mag straks jubileum lied opnemen voor boomfeestdag en koninin beatrix,zij wil heel graag in Ciske ,zij maakt ook deze jaar cd met lied van en k.v.k composseur 30%opbrengst voor stichting Kika..jesse speeld 3 jaar piano en was te zien in willems park (villaachterwerk) jesse en hannah maak heel veel liedjes samen ,en nu ook voor JESF. wij wensen allee kinderen veel suc6 bij audities voor ciske.Ik vind dit en heele leuke ,forum. groetjes jane |
| jacky |
Posted: April 15, 2007 10:14 am
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Moderators Posts: 155 Member No.: 3 Joined: March 11, 2007 |
Hoi Jane
Leuk dat je ook lid bent geworden op dit forum. Zodra er meer bekend is over audities en andere dingen over ciske zul je dit vinden op dit forum. Veel plezier op dit forum |
| jane |
Posted: April 15, 2007 11:24 am
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 6 Member No.: 31 Joined: April 14, 2007 |
bedankt jacky.
|
| jacky |
Posted: April 16, 2007 07:51 am
|
|
hahaha graag gedaan
|
| loesje16 |
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 1 Member No.: 33 Joined: April 18, 2007 |
Ik zal me ook eens voorstellen:
Ik ben marloes en ben 16jaar en kom uit alblasserdam. En helemaal gek van musicals ik vind het helemaal geweldig om te zien. Ik ben naar annie,hamelen en the wiz geweest en in mei ga ik naar tarzan:) dat was het wel ik zit ook op het annie forum:) groetjuss |
| jacky |
Posted: April 19, 2007 09:51 am
|
|
ook welkom hier
|
| shartjuh |
Posted: April 20, 2007 07:13 pm
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 52 Member No.: 9 Joined: March 12, 2007 |
Hey allemaal! ik ben Sherida, ook wel bekend als Shartjuh van het Annie forum!! ik ben een echte fan van de film Ciske de Rat en ik ga ook zeker naar de musical tyoe!! dikke kus en knuf Sherida |
Pages: (6) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |